Kundeservice
Velkommen til Postertons kundeservice. Udfyld venligst formularen nederst på denne side, eller kontakt os direkte på vores e-mailadresse info@posterton.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt. Vi gør altid vores bedste for at besvare din henvendelse inden for 24 timer.
Ofte stillede spørgsmål
Levering
Hvor lang er leveringstiden?
Vores leveringstid er normalt 1-3 arbejdsdage. Vores mål er at sende dine produkter senest dagen efter din bestilling. I tilfælde af ekstra travle perioder hos os eller speditøren, kan der imidlertid opstå en forsinkelse på 1-2 dage.
Hvor er min pakke?
Når din pakke er sendt, modtager du en e-mail med et sporingslink, så du kan se en status for leveringen. Hvis du ikke kan se nogen sporingsdata eller ikke har modtaget denne e-mail, bedes du venligst kontakte vores kundeservice på e-mailadressen info@posterton.dk
Hvad koster forsendelsen?
Du har fri fragt ved køb over 349,- ellers er fragtprisen 49,-.
Bestilling
Jeg vil gerne annullere min ordre.
Hvis du vil fortryde et køb, før din ordre har forladt vores lager, bør du straks kontakte os. Vi bestræber os altid på at sende vores varer så hurtigt som muligt, og nogle gange kan pakken allerede være sendt, men du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mailadressen: info@posterton.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt.
Jeg har udfyldt de forkerte oplysninger.
Kontakt vores kundeservice på e-mailadressen info@posterton.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bør du tjekke spam-indbakken, og kan du heller ikke finde den her, så send gerne en e-mail til info@posterton.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
I kassen vises alle de betalingsmetoder, du kan vælge. Du kan altid betale med de sædvanlige betalingskort i kassen (Visakort og MasterCard).
Reklamation
Hvordan returnerer jeg en vare?
Du kan returnere produkter, hvis de er i samme stand, som da du modtog dem. Ved returnering skal produktet være i en både god og ubeskadiget stand for at blive godkendt. Rammerne skal således være uåbnede og i den beskyttende plast. Kontakt os via e-mailadressen info@posterton.dk, og giv os besked om, at du ønsker at returnere varen. Vi hjælper dig dernæst med instruktioner til, hvordan du returnerer varerne, samt en returfragtseddel. Oplys gerne ordrenummer, navn, og hvilken/hvilke varer du vil returnere. Fragtprisen for en returnering er 199 DKK.
Hvordan foretager jeg en reklamation?
Hvis din vare er gået i stykker, bedes du venligst kontakte vores kundeservice på e-mailadressen info@posterton.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt.